اشکها و لبخندها

عکس - شعر - موسیقی - قطعه ادبی

اشکها و لبخندها

عکس - شعر - موسیقی - قطعه ادبی

محتبی جان من که از شما تشکر کرده بودم در ضمن این وب لاگ خودته مگه آدم از خودشم تشکر می کنه . البته منم از دست بازدید کنندگان خیلی ناراحتم چون شما و من برای بدست آوردن این عکسها و مطالب زحمت می کشیم ولی وقتی با سردی روبرو می شیم خوب مسلما بی میل و رغبت می شیم . به هر حال از دست من ناراحت نباش من که با تو احساس غریبگی نمی کنم این وب لاگ هر دوی ماست . خواهش می کنم بازم بمون و برامون عسکهای زیبا بزار . من جای تمامه این آدمای بی معرفت ازت تشکر و قدردانی می کنم .
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:26 ب.ظ

آلی بود

مریم یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام.واقعا عکس های زیبایی بود.ممنون.موفق باشین

hojjat شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.ajabshır.mıhanblog.com

salam vebe khobı darı sarı be ma ham bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد